VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a fost aseară lider de audiență, potrivit unui comunicat emis de ProTV.
Cirfrele de audiență arată că show-ul difuzat de postul de televiziune din Pache fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public. Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a obținut o audiență medie de 15.8 puncte de rating și o cotă de piață de 32.3, în timp ce Antena 1, principalul competitor s-a clasat pe locul al doilea cu 6.5 puncte de rating și o cotă de piață de 13.3 procente, iar Kanal D s-a clasat pe locul al treilea cu 6.3 puncte de rating și o cotă de piață de 12.9 %.
Situația a fost la fel și la nivelul publicului din mediul urban, unde VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a obținut o audiență medie de 12.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23.6%, în timp ce Kanal D a obținut o audiență de 7.5 puncte de rating și o cotă de piață de 14.2, iar Antena a obținut 1 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 11.7%.
Aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări au fost cu ochii pe VOCEA ROMÂNIEA, SEZONUL 2, episodul 3, în minutul de aur 22:04, show difuzat de ProTV. La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 22:04, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a obținut 21.6 puncte de rating și 41.4 procente cotă de piață, la o diferență considerabilă de Kanal D (7.6 rating și 14.6 cotă de piață) și Antena 1 (4.8 rating și 9.3 cotă de piață).
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Andreea Olariu, tânăra de 16 ani care l-a înnebunit pe Brenciu
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Câte scaune a întors David Bryan, fostul solist Hotel FM